M
Mandh
Jag har precis blivit medryttare på en 5årig valack. Jag ska ha han 3 dagar i veckan för 400 kr i månaden.. jag har letat efter en häst att iallfall få träna med inför instruktör. Därför jag vill utvecklas inom min ridning såklart.. Jag var och provred 2 gånger och jag har sagt att jag vill rida inför instruktör och hon har sagt att det går bra, men ja är lite nervös att va för påflugen å tjöta om detta, men jag har frågat vilken instruktör hon rider för med mera, å hon har svarat att de är en jätte duktig tjej och så. Hon har även nämt att senare om det funkar och så kan ja få tävla.. Nu har ja ridit han några gånger ensam och så det känns bra , nu ska ja betala min första omgång..
Men nu undrar jag om ja ska betala själv eller om det ingår i priset att rida för instruktör?? Det kan ju inte ni veta , och ja vet att ja måste fråga henne.. men ja vet inte riktigt hur ja ska fråga, eller vad som gäller?? Hur mycket kostar de att rida inför tränare ungefär?
Vad ska ja säga till henne???
Men nu undrar jag om ja ska betala själv eller om det ingår i priset att rida för instruktör?? Det kan ju inte ni veta , och ja vet att ja måste fråga henne.. men ja vet inte riktigt hur ja ska fråga, eller vad som gäller?? Hur mycket kostar de att rida inför tränare ungefär?
Vad ska ja säga till henne???
Senast ändrad av en moderator: