F
fio.
Sv: Vet folk överhuvudtaget om vad de stoppar i sina hästar
Jo men det är ju just det dom inte gör?? Dom vet ju inte själva om vad som är dopingklassat och inte. Som det ledpreparatet som jag använde där stod det klart och tydligt på burken att det inte innehöll några dopingklassade substanser och det gjorde det inte om man nu inte tävlade i Sverige som har helt andra regler. Så det är inte så enkelt...
olgaklara skrev:Det som är så lustigt i denna diskution är att det används fritt preparat där dk ingår på typ varje tävlingshäst idag.
Det glömmer somliga som du bort i det hela.
Att de företag som har detta preparat i sina medel skriver ut det och granterar att det INTE finns några karenser borde väl betyda ngt, eller hur!
jag menar du använder ju inget som innehåller karensklassade preparat om du tävlar och på de preparat som säljs på marknaden så har de en skylldighet att skriva ut om det finns karens eller ej.
ganska lätt
Jo men det är ju just det dom inte gör?? Dom vet ju inte själva om vad som är dopingklassat och inte. Som det ledpreparatet som jag använde där stod det klart och tydligt på burken att det inte innehöll några dopingklassade substanser och det gjorde det inte om man nu inte tävlade i Sverige som har helt andra regler. Så det är inte så enkelt...