Sv: Vet folk överhuvudtaget om vad de stoppar i sina hästar
mycket_irriterande skrev:
Enl JT så är det inte ok. Han varnar för karens!
Samma med chefen på ATG i M. Den andre nämnda tänjer ju på regler han också så hans moralnivå litar inte så många på
.
Lite förundrad eftersom vi diskuterat just Dk en del men du tävlar ju inte så mycket nu Olgaklara så därför har du väl missat diskussionen.
Anser att Peter_Lundin är helt rätt på det! Hans inställning och inlägg visar att han är kompetent. Men Peter hur orkar du svara vidare på sådana "sidoskott" typiskt *kärringsnack*? Så blir det när någon inte kan försvara sej eller inte vill inse att andra inte anser att hon/han har rätt alltid
Jag anser inte att SL moralnivå är dålig med tanke på att han vågade slänga ut två av de bästa ft hästarna i första vet insp på en internationell ft förra året :smirk: Det är inte speciellt många som vågar!
trovärdighet kan man ju undra över och hur sympatiskt och moraliskt är det att i tid och otid spruta lederna några dagar innan tävlingar vilket vissa vet gör som är nämnda här ovan
Tävlar jag inte????? Var har du fått det ifrån?? Jag har varit ute varenda helg sedan januari, förutom de senaste veckorna då jag blivit opererad. Men dock har min unghäst tävlat under denna tiden och där har jag faktiskt varit med med tanke på att jag ridit fram den på tävling, kört den dit etc Och du det har varit på nationell tävling :smirk:
Så var du fått ifrån att jag skulle lagt mina stövlar på hyllan skulle jag gärna vilja veta :smirk:
Nä jag anser att en vet INTE skall gå ut och säga som Peter_Lundin gör här på denna tråden. Att anklaga någon för doping som han gör tycker jag är ärekränkning och ren lögn! Att han själv har dessa tankar får ju han stå för och inte anta att andra tänker som han gör, horribelt tycker jag!!!
Du är inte mkt bättre än andra här på buke, du kör med samma "sidoskott" och "kärringsnack" som alla andra. Så kasta inte sten i glashus
Försvara sig för något som inte är rätt anser jag inte, det finns idag INGEN karens på dk. Och bolagen som säljer preparat med dk garanterar att de INTE finns några otillåtna substanser i dessa. Vem skall man då tro på! En vet på buke som gillar att racka ner på tävlingsfolk eller vårat system för klassning och märkning av produkter som skall vara godkända på marknaden??????
Liksom med kylning så är det godkänt på tävling även om Peter_Lundin säger att det inte är!!!!
Skillnaden är att han tänker att kylning använder man för att dölja en skada och jag tänker kyla efter start dvs i förebyggande syfte. Där kan du ju själv fundera på vem som är den som tänker sundast i detta fallet.
Och för att inte bli påhoppad igen så ÄR kyla efter tex terränngen något som är helt godkänt och görs öppet på tävlingsplatser idag!!!