vet. emot import av hund?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Thindra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 895
T

Thindra

För något år sedan hade vi en disskusion här om VARFÖR vissa kliniker slutat ta emot importade hundar. Det var någon här som la en länk till en sida där de precis preciserade om varför. Är det någon som vet vilken sida detta kundes läsa på. Jag ska visa den för mina svärföräldrar då de är väldigt intresserade.

Lydia kommer inte du ihåg? Det var du och jag som hade disskutionen ang. imp. av spanska hundar. Så var det en kille har jag för mig som länkade till en sida skriven av ngn. vet. om olämpligheten med dessa imp. och det var även en förklaring till varför vissa kliniker inte tog emot dessa hundar mer.

Det var en väldigt bra förklaring.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 281
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 731
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 919
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka