Vet bestikt

I

isla

Hoppas tråden hamnar rätt.. jag undrar vad ni betalat för en vet. besiktning vid försäljning?

Jag betalade vet. besiktning till min förra foderpålle när jag lämnade tillbaka honom. Vi gjorde samma besiktning som man har vid försäljning och den gick på 2200 kr.

Sv: Re: Vet bestikt

Har för mig att det kostade 700 ena gången (hemma) o 1000 kr andra gången (annan häst, annan veterinär)

Sv: Vet bestikt

Jag har betalt 1000:- 1200:- och 1250:- Det var olika veterinärer alla tre gångerna. två på klinik och en hemma. Så det e nog olika från veterinär till veterinär....

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 215
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 109
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 055
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 448
Senast: Häst_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar