Veredus-skydden

Kaki

Trådstartare
Står i valet och kvalet mellan ett par carbon gel eller nya pro classic (utan kardborre). Vilka ska jag välja?! :confused: Vilka är bäst?

Och en kort fråga: Är 999kr billigt för carbon gel senskydd? Är nya pro classic billigare eller dyrare? Generellt sett.

Senast ändrad:
Sv: Veredus-skydden

Ingen som har Veredus-skydd som kan ge en hint om jag hittat ett bra pris?

Ingen som har en åsikt om vilka jag borde köpa?

Kom igen nu! :)

Som tävlingsskydd har jag carbon gel, och jag betala för framskydden 999:- och bakskydden 895:-

Jag tycker dom är super, rekomenderar dom!

Okej, då va du nog på samma ställe som jag är på nu. :) Och det blir nog dom, har inte ens hittat en e-butik som säljer pro classic...

Men vet du om pro classic är dyrare än carbon gel?

Det va ju inte så farligt mycket dyrare...

Hur tycker du att carbon gelen är att hålla rena? Kan man enkelt rengöra dom innuti med en borste och vatten och tvål?

För det skulle annars vara enda anledningen till att köpa pro classic som jag ser det. Att dom skulle vara mycket enklare att rengöra.

jag tycker båda skydden e toppen. Och dom ligger väl på runt 1000 kr, tror att gel skydden brukar va lite dyrare, så de är väl ett ok pris. Jag föredrar de veredus skydden med snabbknäppe :)

Mjo, jag tänker också köpa med snabbknäppe :) Mkt praktiskt!

Men är carbon gel lika enkla att rengöra som de med läder i?
Kan man köra carbon gel i tvättmaskinen?

Jag slängar in dom i tvättmaskinen och det har inte vart några problem!

Okej :)

För visst borde carbon gel skydd hålla i många år? Det är väl sån pass kvalitet? Att dom är värda sin peng?

Absolut!

Jag köpte mitt första par carbon gel precis när dom kom ut, och dom ser likadana ut nu som då:)

Va bra! :D Då vågar jag köpa ett par också!
Och jag tror inte direkt att det finns risk att dom blir "ute" heller, för dom är ju så slimmade och snygga :love:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 159
Senast: Juli0a
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 623
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 559
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar