Vem kom på att kyssas?

Sv: Vem kom på att kyssas?

Dvärgschimpanser kysser med tungan. Schimpanser kysser, men inte med tunga. Sedan finns det säkert fler, jag vet inte vilka escodobe syftar på.

Fast dvärgschimpans heter egentligen något annat nu, tror jag, har för mig att den bytt namn.


Ja antog det var några människoapor men har aldrig hört att dom tungkysser
 
Sv: Vem kom på att kyssas?

Just det!

Bonobon är väldigt intressant. Den skiljer sig på så många sätt från schimpansen, trots att de ändå är så lika sett på ytan, har helt andra sociala beteenden och maktstrukturer. Sådant är så fascinerande tycker jag, men det är lite off topic så jag ska väl inte utveckla det spåret. :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 087
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 094
Senast: Blyger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 280
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp