Vem kan hjälpa mig med min hatt?

aleksis

Trådstartare
Jag har en hatt som behöver stukas om men jag har ingen aning om vem jag ska vända mig till. Hattaffären i stan finns inte kvar. Vem kan kunna sånt?

Bor i Västerbotten så är inget storstadsutbud på hattkunniga, vad jag vet i alla fall :)

Jag vet inte om de stukar hattar eller ej, men ett telefonsamtal kanske kan vara på sin plats - i Umeå centrum har vi ju på Sveagatan en ateljé/modist - 'Kopparhatten'. Du kanske skulle kunna höra med dem? :)

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 026
Senast: Mabuse
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 038
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 173
Senast: cassiopeja
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 353
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar