Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min poäng är bara att silveranlag inte kan vara stark eller svagt, det är 50 eller 100. Bilder måste laddas på en blogg eller sajt som pixbox. Sen tar man bildadressen, slutar på .jpg kopierar. Klickar på lilla bildikonen och klistrar in adressen.
Kan nog inte lägga upp ngt bilder då tyvärr..
men min första ser likadan ut som han som Echa har lagt bilder på fast han e svart o lite längre i kroppen och lite mer musklad...lyckas jag ladda upp bilder lägger jag in dom.
Jag har en 2 års hingst e honom här hemma.
Kanslari som jag träffat många gånger är en mycket trevlig och stilig hingst.
Min 2 åring är min andra avkomma e Kanslari.
Kropp & Själ
Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Hundavel & Ras Jag vet inte säkert hur man kom fram till bilderna i BSI-dokumentet, men baserat på de trubbnos-nosar jag är bekant med så finner jag...
Ekonomi & Juridik tyvärr om man bor hemma kan vissa föräldrar fortfarande behandla en som barn. Känner igen det. Blir mycket press och svårt att säga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.