Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade enormt mycket växtvärk som barn (även ledvärk pga sjukdom). Det bästa jag visste var när någon höll i foten och drog i den. Inget kraftigt ryck och inte för mycket utan ett mjukt konstant drag.Min stora plågas av växtvärk i benen på kvällarna, jättejobbigt för honom och det gör det svårt för honom att sova. Igår fick han alvedon och då gick det bra, men det kan man ju inte ge för ofta. Vad kan man göra för att underlätta? Massage kanske?
Min stora plågas av växtvärk i benen på kvällarna, jättejobbigt för honom och det gör det svårt för honom att sova. Igår fick han alvedon och då gick det bra, men det kan man ju inte ge för ofta. Vad kan man göra för att underlätta? Massage kanske?
Smörja med Voltaren eller motsvarande?Min stora plågas av växtvärk i benen på kvällarna, jättejobbigt för honom och det gör det svårt för honom att sova. Igår fick han alvedon och då gick det bra, men det kan man ju inte ge för ofta. Vad kan man göra för att underlätta? Massage kanske?
ska inte användas till barn under 14 år, enligt Fass.Smörja med Voltaren eller motsvarande?