vätska i knäna

SweetPanther

Trådstartare
Min häst har vätska i knäna, ej ledgångsgalla. Har kollat allt med vet (allt är okej, inget som påverkar), men vet ej vad jag ska göra för det ser ut som om jag "misshandlat" min häst. Nu på ena knäet står det ut ung. 3 cm. Hon slår knäet i boxdörren på morgonen. Nåt tips? Bandage eller liknande? Hon kan ej kika ut med huvudet över boxdörren.

Sätt en gummimatta eller liknande som fjädrar för boxdörren så det inte låter (inte lika kul då) och så att det inte blir så hårda smällar för benet, det kan bli så illa att hästen inte går att använda till slut :(

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 431
Senast: Freazer
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 267
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 577
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30