Västkustvalpen på lördag

S

susekl

Någon som ska dit på lördag? Jag och sambon ska åka dit och kolla lite på olika raser och så, kanske ska köpa hund. Jag har haft golden innan som blev 12 år, fick ta bort honom i slutet av förra året. Vi har inte bestämt ras ännu, ska åka och kolla lite, men sambon vill inte ha för stor hund medan min dröm är en leonberger så det får väl bli en kompromiss.

Det viktigaste är ju inte storleken på hunden utan faktiskt att vi får en ras som passar oss. Hoppas på att det ska vara några rasföreningar där också eftersom det är hundens dag.

I Göteborg, Kallebäck på Göteborgs brukshundsklubb. Anordnas av Västra kennelklubben (VAKK) Kolla här om du vill ha mer information:

VAKK

Jag ska dit! skall ställa ut min boxervalp. utställningen är ju nästa lördag, den 28.

mvh louise

Jag ska dit! skall ställa ut min boxervalp. utställningen är ju nästa lördag, den 28.

mvh louise
Enligt VAKK:s hemsida (se länken i inlägget ovanför) är det ju den 21 och enligt den tidningsannonsen jag såg så är det den 21/8. Du har inte blandat ihop datumen på något vis?

Sv: Västkustvalpen på lördag

Hej sökte på leonberger och såg den hära diskusionen. Min pappa vill inte heller att vi skulle skaffa leonberger men så vart det han fick syns på valparna på internet och vart störtförälskad. Många tror att dom tar stor plats men dom älskar ju att sova i alla fall våran. Klart ni ska skaffa leonberger

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 467
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 582
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 224
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar