Jag har ofta- i stort sett alltid, ryggsäck på mig när jag handlar och jag visar inte innehållet utan att ha blivit ombedd att göra det, vilket jag aldrig har. Jag använder min väska att bära saker i liksom istället för att ta kassar. Speciellt nu när vi flyttat, då bär både jag och barnen väskor ibland, just för att bära det vi handlar på våra ryggar. Ingen har bett oss visa innehållet, trots att vi självscannar också Vi stoppar dock inte ner grejerna i väskorna förrän vid kassan när vi har betalat, känns bara som att man då kan skapa "oro" för att vi snattat då. Vi har det i vår korg tills vi är klara och har betalat.
När jag pluggade och ofta handlade något på vägen hem samtidigt som jag kunde ha något i väskan från en annan affär blev jag väldigt noga med att alltid ta kvitto, så vid sådana tillfällen kan jag alltid visa upp ett kvitto på den halvdruckna lokan jag bär med mig eller vad det nu må vara.
Jag anser mig ha rätt att bära min väska på ryggen oavsett om det finns skåp att låsa in den i eller inte, min väska innehåller saker jag inte vill bli bestulen på i ett skåp och jag stjäl dessutom inte så jag går in med väskan kvar i alla fall. Min rättighet.
När jag pluggade och ofta handlade något på vägen hem samtidigt som jag kunde ha något i väskan från en annan affär blev jag väldigt noga med att alltid ta kvitto, så vid sådana tillfällen kan jag alltid visa upp ett kvitto på den halvdruckna lokan jag bär med mig eller vad det nu må vara.
Jag anser mig ha rätt att bära min väska på ryggen oavsett om det finns skåp att låsa in den i eller inte, min väska innehåller saker jag inte vill bli bestulen på i ett skåp och jag stjäl dessutom inte så jag går in med väskan kvar i alla fall. Min rättighet.