Sv: Varulvslekspecial i storskogen
Nu har jag läst och försökt göra anteckningar om alla deltagare, med blandat resultat.
Bumpo osynlig
Handuk tar upp det dumma med Lillgrådis och Paddingtons förslag om att rösta ut dubbletterna för att rensa lite. I övrigt rätt osynlig
Karamelldrottningen mycket förvirrat och konstiga resonemang. Rösten på Mammas känns väldigt lös och det känns som om det hela handlar om en personlig vendetta
Lillgrådis Tar upp fösrlag om att rensa bland dubbelnicken men resonerar sedan vettigt i sitt inlägg 18.10 #190 det inlägget ger inga konstiga vibbar hos mig men som sagt det där med rensningen
Mammas känns för mig ovanligt osynlig och jag har inte antecknat några tankar om henne. Det börde betyda att ja ginte hittar något konstigt
MrX väldigt osynlig första dagen och lägger en sen röst som liknar " å fan jag måste rösta också". Under dagen idag har hon spelat konstigt och tankarna om Myrten känns väldigt lösa
Niyama har skrivit endel vettigt.
Paddington hänger på Lillgrådis konstiga resonemang i övrigt inget jag reagerar på
RainbowDash klarar jag inte av att läsa. Bara språket skulle ju förtjäna en röst.
Sasse innan jag läste igenom allt i en följd hade jag en väldigt obehaglig känsla av Sasse efter genomläsningen har jag inget specifikt att peka på men något måste ju skapat känslan.
Slim_shady Mycket aggresiv men har tonat ner. Jag funderar fortfarande på om det inte kan vara en ulv som försöker dra blickarna till sig för att kunna skapa sig ett alibi med sitt andra nick eller som Myrten föreslog att dra till sig alals blickar så att resten av lyan kan glida med lite fint
Vax osynlig
Vira skrivit endel men inget som fastnat så troligen inget konstigt
De som drar mest blickar till sig från mig är KD, MrX, RD och S_S
jag håller dock fast vid gårdagens röst
Shaggy röstar på Slim_shady