Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du vad jag "aldrig skulle tycka"?
Känner mig tveksam till att jag vet det själv faktiskt. Brukar undvika "aldrig" när jag spelar ulvspel.
Nu är inte jag MrX men du brukar vrida och vända på saker mer som god än som ond, "å andra sidan" liksom.
knapp
Läst igen. osäker på Slim_Shady. Men fattar inte varför en god spelar så o slänger så mkt misstankar. Känns ändå mest skum av alla. Satsar på att d bara e max 2 dubbelnick som e onda o då harvi bra chans!
RainbowDash röstar på Slim_Shady.
Dag två
Sasse röstar på MrX
Hedinn röstar på Slim_Shady
Lillgrådis röstar på Slim_Shady
Mammas röstar på Karamelldrottningen
MrX röstar på Myrten
Karamelldrottningen röstar på mammas
Paddington röstar på Slim_shady
Tre röster på Shady hittills. Det oroar mig lite, nog för att jag också misstänker Shady men jag förstår inte varför hon skulle spela så uppseendeväckande som ond? Verkar iofs ha tonat ner sig lite nu, och spelet skulle ju kunna bero på att hon verkligen inte vill förknippas med sitt originalnick.
Lillgrådis konstaterar att det är två dubbelnick som verkar extra måna om att spela annorlunda: Shady och RD. Jag håller med. Men jag tyckte även HGL spelade annorlunda jämfört med de som faktiskt har dubbelnick med och hon var god.
Dag två
Sasse röstar på MrX
Hedinn röstar på Slim_Shady
Lillgrådis röstar på Slim_Shady
Mammas röstar på Karamelldrottningen
MrX röstar på Myrten
Paddington röstar på Slim_shady
Tre röster på Shady hittills. Det oroar mig lite, nog för att jag också misstänker Shady men jag förstår inte varför hon skulle spela så uppseendeväckande som ond? Verkar iofs ha tonat ner sig lite nu, och spelet skulle ju kunna bero på att hon verkligen inte vill förknippas med sitt originalnick.
Lillgrådis konstaterar att det är två dubbelnick som verkar extra måna om att spela annorlunda: Shady och RD. Jag håller med. Men jag tyckte även HGL spelade annorlunda jämfört med de som faktiskt har dubbelnick med och hon var god.
Slim_Shady röstar på Niyama
För att hon nu försöker låtsas tro att jag är god. Förmodligen för att framstå som god själv.
Ok nu är jag trött på att mammas letar fel hos mig. Hon hävdar att jag ignorerar det hon skriver... Välkommen till verkligheten typ. Och aldrig är det nån som misstänker henne direkt vilket oxå är irriterande. Och ännu mer irriterande är att hon nu röstat på mig. Hade hon varit god hade hon mest troligen inte röstat på mig för hon verkar vara en skärpt dam. Och eftersom mitt mål är att hitta onda och hon verkar helt klart ondast just nu så...
knapp
Läst igen. osäker på Slim_Shady. Men fattar inte varför en god spelar så o slänger så mkt misstankar. Känns ändå mest skum av alla. Satsar på att d bara e max 2 dubbelnick som e onda o då harvi bra chans!
RainbowDash röstar på Slim_Shady.
Hur menar du med "bara" max två dubbelnick som är onda? Chansen skulle ju vara större om fler dubbelnick var onda. Sen tycker jag inte chansen är så bra om 2 av 5 är onda, större risk att träffa en god då. Dessutom kanske det bara är ett dubbelnick som är ont.
Haha, alltså jösses. Jag vet inte om du är en god som bara roar dig eller en ond som spelar puckat och ger sig själv alibi med det ordinarie nicket.