Varulvslekspecial i storskogen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslekspecial i storskogen

Det är dock bara några stycken på anmälningslistan till nästa lek, var är alla?

Det undrar jag också, jag puttade nyss diskret upp tråden genom att ställa en fråga. :D Jag är lite otålig för jag kanske inte har tid att vara med om det drar ut på tiden innan den startar..

Tillägg: Jag har sett ditt svar.

Senast ändrad:

Det undrar jag också, jag puttade nyss diskret upp tråden genom att ställa en fråga. :D Jag är lite otålig för jag kanske inte har tid att vara med om det drar ut på tiden innan den startar..

Samma här, åker bort nästa helg. Men måste väl gå att få med fler lite snabbt?

Tja med min rollfördelning var det ganska katastrof i varje fall såhär i efter hand ser jag lätt en massa små småjusteringar som hade gjort leken bättre. Jag hade kunnat ha sex ulvar istället för att ha med en ond siare(då hade man inte kunnat dra slutsatsen att det behövde vara onda enkelnick) och sedan haft en hög vanliga bybor också. Det problemet du tar upp hade ju funnits ändå men det hade kunnat bli så mycket bättre.

Jag såg i varje fall varken din eller Niyamas tabbe.

Äh, det är svårt att förutse med fördelningar, speciellt med en sådan här lek som är såpass ovanlig som den var. :)

Hahaha jo, men jag åker bort från borta! :D Ska en sväng till Vietnam. ;) Så dagarna där kommer jag inte ha tid eller möjlighet att delta i ulvlek. Här kan jag ju liksom ligga vid poolen och teoria från mobilen... :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka