Sv: Varulvslekspecial i storskogen
Om du läser vad jag skrev så skrev jag att jag vart mer osäker oxå efter mammas påpekande. Men nu såhär i efterhand undrar jag om inte mammas själv försökte få mig att ändra röst pga att hon viste att Holly var god. Det skulle nämligen inte alls förvåna mig då det vore ett rätt listigt sätt att få folk att tänka till. Dvs rösta så som man skälv vill. Smart att spela på folks osäkerhet.
Knapp
Läser. Mest syns SS. Fattar inte riktigt va d handlar om. SS verkar skum, men ond? Vet inte. Varför spela så om man e ond?
Karamell:
Ändrade röster e lite skumma. Varför byta? För att d blev misstänkt? bumpo skrev väl inget mer? Hade karamell läst dåligt innan? Hon kanske vet hur d e för att hon e ulv?
Tycker också att Mrx va snabb å rösta på Holly precis före DL.
Om du läser vad jag skrev så skrev jag att jag vart mer osäker oxå efter mammas påpekande. Men nu såhär i efterhand undrar jag om inte mammas själv försökte få mig att ändra röst pga att hon viste att Holly var god. Det skulle nämligen inte alls förvåna mig då det vore ett rätt listigt sätt att få folk att tänka till. Dvs rösta så som man skälv vill. Smart att spela på folks osäkerhet.