@Blacksmithfarm det borde väl gå att ordna ? Som en praoelev ?Så..till hösten kanske då. Även om det skulle vara väldigt intressant o sitta med i lyan, som åskådare, o bara läsa.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Blacksmithfarm det borde väl gå att ordna ? Som en praoelev ?Så..till hösten kanske då. Även om det skulle vara väldigt intressant o sitta med i lyan, som åskådare, o bara läsa.![]()
Även om det skulle vara väldigt intressant o sitta med i lyan, som åskådare, o bara läsa.![]()
Tja, det kan vi nog.@Blacksmithfarm det borde väl gå att ordna ? Som en praoelev ?
Påminn om att bli inbjuden till goda lyan om vi har en sån för döda godingar?*ASG*
Jasså...är jag det. Den var himla intressant du.Helt ärligt känns det evinnerligt långt bort, en del av mig är ju såå korkad som väljer ett sådant komplext ämne som jag valt att skriva om att jag knappt vet vad det handlar om. O den andra sidan säger att jag skulle aldrig ha orkat genomföra en uppsats med något vanligt ämne...för det är för tråkigt.
Så..till hösten kanske då. Även om det skulle vara väldigt intressant o sitta med i lyan, som åskådare, o bara läsa.![]()
Då är det ju fritt fram för er att disskutera och teoria om ni vill detJag har inte planerat någon god lya. MEN vi skulle kunna göra en som inte har inflytande över leken. Då kan den få all spioninfo och så hamnar alla goda döda där?
Så kan squie få hänga i kulisserna med dem - låter det bra?
Helt ok för min delJag har inte planerat någon god lya. MEN vi skulle kunna göra en som inte har inflytande över leken. Då kan den få all spioninfo och så hamnar alla goda döda där?
Låter braJag har inte planerat någon god lya. MEN vi skulle kunna göra en som inte har inflytande över leken. Då kan den få all spioninfo och så hamnar alla goda döda där?
Vad behöver du hjälp med?Sitter och spånar på en lek med Grease-tema. Nån som känner sig manad att hjälpa till?![]()
Mest bara en LL till som hjälper mig om jag snurrar till det, hjälper till med lottningar osv.Vad behöver du hjälp med?
Tja, jag kan.Mest bara en LL till som hjälper mig om jag snurrar till det, hjälper till med lottningar osv.