Varulvslekarnas anmälningstråd

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Niyama
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 986
  • Visningar Visningar 56 414
Status
Stängd för vidare inlägg.
Mamma sa det också, men tycker egentligen det är lite för kort och lite för vanligt + skulle helst vilja ha lite koppling till föräldrar/morfar också. ( Deodoro, Molinna - Bernstein)

Funderade på Diamonds and Pearls (D från pappan och diamanter och pärlor kan ju användas i smycken precis som bärnsten :p ), men låter mer som en hingst för mig?
Cream of Bernstein ? :)

Japp. Hörde nån intervju där de pratade om det och Art sa att när Paul skrivit huvudmelodin så började han fundera ut harmonier till den. Sådär bara. Man blir lite avundjuk :p
Jag blir lycklig när jag hör deras musik- och det för mig betyder det mesta - oavsett om det är hårt eller mjuk- Jag blir glad / lycklig över viss musik- ibland vill jag ( försöka) sjunga med andra gånger vill jag dansa med :) det som får mig att känna något är det som är den gemensamma nämnaren - tror jag :idea:

men jag bara älskar simon & garfunkel och fastnade på deras oförglömliga musik härom natten ( vilket jag antar att du @Blacksmithfarm såg ?) Men det är scarbourough fair som är min största favorit där
Har en bootleg av en LP av just denna konserten ( för ja så gammal är jag :p ) och denna irländska ( har jag för mig ?) hymn är sååå magiskt - detta är live - utan några effekter av de vi ser idag kan läggas på ---
Som extra kuriosa var min svåger där !:) ( gift med min syster. född och uppväxt på de hårda gatorna av New York)

Men jag har också döpt ett annat föl jag föt upp till Wow Heza wild One ;):D

Så kanske blir nästa föl en Rebel Rebel ? :p

men nja Iggy Pop rules :banana:

men jag bara älskar simon & garfunkel och fastnade på deras oförglömliga musik härom natten ( vilket jag antar att du @Blacksmithfarm såg ?) Men det är scarbourough fair som är min största favorit där
Har en bootleg av en LP av just denna konserten ( för ja så gammal är jag :p ) och denna irländska ( har jag för mig ?) hymn är sååå magiskt - detta är live - utan några effekter av de vi ser idag kan läggas på ---
Som extra kuriosa var min svåger där !:) ( gift med min syster. född och uppväxt på de hårda gatorna av New York)
Ja, jag såg det. Kunde inte sova så det slutade med att jag såg hela central park-konsertvideon den natten :p
Scarbourough fair/Canticle:
Den här får jag gåshud av:
Den första låten som jag minns att jag hört av dem:
Och denna använde jag i en skoluppgift, vi skulle översätta en låttext:
"there but for the grace of you go I"

Och många, många fler. Har CDsamlingboxen. :)

Men jag har också döpt ett annat föl jag föt upp till Wow Heza wild One ;):D

Så kanske blir nästa föl en Rebel Rebel ? :p

men nja Iggy Pop rules :banana:
Men å andra sidan knpisade jag cohones från han som var "wow Heza Wild one" och sålde honom :p men fick en helsyster till honom ( ja det var därför jag sålde honom:cool: ) och hennes första föl kommer heta ( hon heter Powwows WIlda )
Real Wild Child :D

Senast ändrad:
Ja, jag såg det. Kunde inte sova så det slutade med att jag såg hela central park-konsertvideon den natten :p

Jag får också gåshud av det mesta med Simon & Gurfunkel!!!! Så överjordiskt !! Och utan krusiduller ! De bara .... var? :love:

De är fantastiska !!:heart

Och bara märra kan klämma ur sig fölet nu nån gång ( och det blit ett stoföl !!) så kommer den heta Wow Sheza Lady ;)
och Ja jag har använt prefixet WOW förut i min uppfödning av detta sto ( hon heter PowWOW )
Har bla döpt hennes son till WOW What A Fella :)

Eller Tja om det blir en fuxtjej : Lady In red ? :D

Och bara märra kan klämma ur sig fölet nu nån gång ( och det blit ett stoföl !!) så kommer den heta Wow Sheza Lady ;)
och Ja jag har använt prefixet WOW förut i min uppfödning av detta sto ( hon heter PowWOW )
Har bla döpt hennes son till WOW What A Fella :)

Eller Tja om det blir en fuxtjej : Lady In red ? :D
fölet "skulle" ha kommit 2/4 så rejält sent nu Och det ser ut som det blir ett majföl dessutom om man ska tro på juver etc :arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 765
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 756
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7... 42 43 44
Svar
872
· Visningar
17 840
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 012
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka