Ni sitter i lyan ihop, det är jag säker på.![]()
jag tror du leder ulvligan på oss tre jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni sitter i lyan ihop, det är jag säker på.![]()
Vi kan köra med dubbellyncher så det inte drar ut på tiden så förbaskat.Jag som tycke det skulle bli lagom med 12 deltagare![]()
Jag vill vara Gottfrid.Jag som tycke det skulle bli lagom med 12 deltagare![]()
Nej, men mot slutet så kan vi lägga flera DL per kvällVi kan köra med dubbellyncher så det inte drar ut på tiden så förbaskat.
Sorry, vi är i Katthult, inte VimmerbyJag vill vara Gottfrid.
Mäh! (min granne spelade Gottfrid i filmen/TV-serien, jag minns när han knatade runt på styltor en hel sommarSorry, vi är i Katthult, inte Vimmerby
Äh, anmäl två nick till så har du ju chans på alla tre...jag vill vara Ida ( om hon är god !!) eller Alfred ( för han är himla snäll !)
eller Lukas ( den bästa hästen som Emil hittar på hästmarknaden)
Äh, anmäl två nick till så har du ju chans på alla tre...![]()
![]()
![]()
Där ljög jag tydligen för jag var lite för ung för att minnas det ser jag när jag kollade året.Mäh! (min granne spelade Gottfrid i filmen/TV-serien, jag minns när han knatade runt på styltor en hel sommar)
tja jag kan tänka mig den rollen med - kom an vem täljer bästa figuren i snickerboan- va Va VA ?Jag vill vara Emil![]()
ehhh, så du menar att vi kommer att ha 7 Emilar, 3 Idor, 2 Alfredar osv å sedan ska vi hålla reda på vem av dem som tillhör vilket nick!!Ska ni byta avatarer så är det läge att göra det före leken startar![]()
Tror säkert att @Lobelia kan göra ett undantag för din skull?
tja nä det var ju ingen dubbel( trippel)nick - lek - men en annan gång så .....
![]()
hm ingen koll på rollistan- såååå du måste vara ondDär ljög jag tydligen för jag var lite för ung för att minnas det ser jag när jag kollade året.![]()
look who`s talkingehhh, så du menar att vi kommer att ha 7 Emilar, 3 Idor, 2 Alfredar osv å sedan ska vi hålla reda på vem av dem som tillhör vilket nick!!å sedan har du säker roller till dem också som inte har ngt m folks avatarer att göra
![]()
UUUUUULVIGT!!!!!!Där ljög jag tydligen för jag var lite för ung för att minnas det ser jag när jag kollade året.![]()
Vaaa menar du att bara en person får skrika ulv?? vavavava???tvåa på bollen....
igen
![]()