Världens stolligaste lek!
Hall of Fame ämne helt klart!
Tro mig, jag har filat på ett tacktal redan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett väldigt fint sådant dessutom!Tro mig, jag har filat på ett tacktal redan.
Jag vill inte pressa dig, men menar du att Lenas röst ströks totalt, att hennes tidigare röst inte räknas? Ändringen kom efter 22:00?Nu har jag kollat och frågat en annan LL.
Lenas första röst är inte giltig eftersom Lena ändrade sin röst till Lobelia. Så röständringen gjordes. Men den kom inte in i tid och räknas därför inte med. så då blev det 4-4 och det lottades och Lobelia åkte ur.
Och Nu för att reda upp det här.
Vill ni ulvar ha ett käk?
Vill ni ha det nu?
Så är leken klar sen. För får ni inget käk så lär ni alla bli lynchade ändå imorgon.
OK?
För min (vår?) del tror jag att jag är nöjd med oavgjort.Nu har jag kollat och frågat en annan LL.
Lenas första röst är inte giltig eftersom Lena ändrade sin röst till Lobelia. Så röständringen gjordes. Men den kom inte in i tid och räknas därför inte med. så då blev det 4-4 och det lottades och Lobelia åkte ur.
Vill ni ha det nu?
Så är leken klar sen. För får ni inget käk så lär ni alla bli lynchade ändå imorgon.
OK?
Är du hungrig?Vi kan absolut käka nu.
För min (vår?) del tror jag att jag är nöjd med oavgjort.
Nu har jag kollat och frågat en annan LL.
Vill ni ha det nu?
OK?
Dig har vi ju redan käkat. Med svartvinbärsgelé.Vad knepig situation - och BRA att den uppkom så man vet i fortsättningen hur detta ska tolkas.
Ni kan få äta mig
Vad knepig situation - och BRA att den uppkom så man vet i fortsättningen hur detta ska tolkas.
Ni kan få äta mig