Ni får bestämma er nu. LL trodde hon skulle legat i sängs redan...
leka eller sluta?
Ulvarna kan välja käk pronto å så kan vi sluta sen tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
leka eller sluta?
leka eller sluta?
Vid DL stod det 5 röster på Habina och 3 på mig.
Och så vill jag veta hur 3-5 kunde förvandlas till att Lobelia blev käk?
Klart ointressantOm vi får oavgjort så kan lyan avslöja sina alternativa röstmotiveringar?
Om de onda lyckats få 2 extraröster på något vis blir det rimligen lottning, annars så har ni förlorat i mina ögon.
Om vi får oavgjort så kan lyan avslöja sina alternativa röstmotiveringar?
Såklart! My badLynchades.
Jag är jättegärna förlorare (och hoppas att mina fantastiska håriga vänner håller med) om det är jätteviktigt att goda sidan vinner. Ge fan i att gnälla på @Matmissbrukaren bara!
Jag är jättegärna förlorare (och hoppas att mina fantastiska håriga vänner håller med) om det är jätteviktigt att goda sidan vinner. Ge fan i att gnälla på @Matmissbrukaren bara!
Tydligen var det bara viktigt med vem som vann när de onda blev utnämnda .Jag är jättegärna förlorare (och hoppas att mina fantastiska håriga vänner håller med) om det är jätteviktigt att goda sidan vinner. Ge fan i att gnälla på @Matmissbrukaren bara!
Jag förlorar jättegärna, det här är inte på liv och död för mig.Om de onda lyckats få 2 extraröster på något vis blir det rimligen lottning, annars så har ni förlorat i mina ögon.