Nu ska vi se om jag kan bringa någon reda i mina tankar, ny på det här som jag är.
Idahoe - Har inte varit värst aktiv. Syns vilja bli spöke.
LenaH - Hittat hit, men inte mer.
Habina - Börjar med en sammanfattning av nästan ingenting. Bra gjort. Förvirrar sig med vilken dag det är. Funderar på vittnet och dess roll. Hugger på Lobelias formuleringar.
cirkus - Har fått en julklapp och funderar lite över brevbärarens roll.
Snurrfian - Funderar lite över antal ulvar. Men kan tydligen inte räkna.
Går vilse i skogen under jakt. Ulvjakt?
Lilltess - Diskuterar en hel del kring olika roller. Säger att hon gärna kikar på andras teorier och spinner vidare själv. För att hon vet vilka som är ulvar och har svårt att hitta på teorier om dom hon vet är goda?
Koppen - Hittat hit, men inte mer.
Matmissbrukaren - Lite funderingar på spionlärlingen och några försök till svar på andra deltagares funderingar på olika roller.
glömmerallt - hittat hit men inte mer än så.
Myrten - Erfaren spelare med stor koll. Skulle lätt kunna lura brallorna av mig. Ifrågasätter att Lilltess vill granska Lobelia pga något Habina skriver. Fundrar över hur det svarta fåret ska avslöja sig för ulvarna utan att avslöja sig för alla.
Hedinn - Hjälper till att reda upp CaisaLundblads förvirrade tankar om spökväckaren. Samt har lite tankar om vittnet.
Lobelia - går snabbt i försvarsställning när Habina börja teoria lite smått mot henne. En god som verkligen vill bevisa att hon är god eller en ulv som vill att vi ska tro att hon är god?
Klara - Det är ju jag.
Sasse - Hittat hit, men inte mer än så.
FiaM - Har inte kommit med så mycket egna funderingar, mest korta sammafattningar av vad som hänt i tråden.
CaisaLundblad - Snurrar först lite kring spökväckaren för att senare prata om en gammal lek och det svarta fåret.
Bumpo - Någon som har sett Bumpo?