Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, egentligen borde det blivit så om man nu ska bestraffa hintarna. Jag kanske reagerar så starkt på det för att jag är van vid att om regelbrott förekommit så straffas det direkt i tråden, precis som när man kickar spelare av olika anledningar så kickar man den som hintat eller brutit mot något annat direkt i tråden öppet för alla.
Hur länge har du varit med? Det var nog betydligt vanligare förr i tiden. Nu är det mera vanligt att straffa hela sidan genom att kompensera andra sidan eller dylikt.
Hon följde drama och hon skrev ut att hon visste att ulvarna försökt käka = det kan bara spionen veta.
Och jag ber till gud att jag aldrig blir ulv eftersom att allt jag skriver tydligen är helt random och misstänkt oavsett hur god jag är!
2gånger bybo, 2 gånger lynchad... Haha!
+ Niyama
Ja, det låter ju som logiska tankegångar i och för sig. Jag tänkte väl mest att just pga att jag var misstänkt så borde jag ju varit ett lätt byte även under sista natten jag var med. Ingen som vågar skydda mig menar jag.
Men oh så bekvämt det hade varit att luta sig tillbaka och se de goda rösta ut mig...
Edit: det var ju väldigt nära där en gång! Trodde aldrig att mitt bejdande hjälpa men tänkte att jag inte gärna kunde låta bli att försöka i all fall för jag ville så gärna spela. Slet ni ert hår då?
Varför skyddade du just drama första natten?
Jag var mycket imponerad över din träffsäkerhet måste jag säga!
För att jag inte hade läst rollistan och visste att det fanns en spion med?
Jag valde annars bara någon random, som jag tänkte kunde väljas inför natten.
Jag tror snarare jag kommer fortsätta bli lynchad oavsett roll eftersom ingen förstår mig. Men det är ju kul så länge det varar! Vem vet, jag kanske lär mig vad jag kan skriva utan att bli misstänkt så småningom?
Edit: fast då blir jag väl misstänkt för att jag inte skriver nå något misstänkt?
Jamen exakt, olika saker har ju olika stor betydelse för deltagarna att veta. Det hade ju inte gjort någon skillnad om jag gått ut med att ulvarna skulle få käka två personer en natt, ingen hade kunnat göra något åt det och det skulle inte ha någon betydelse för tankebanorna. Jämfört med förra leken, t.ex, där en person hoppade av och dennes roll gavs till en annan som fick dubbla roller, det är ju ganska viktig info för spelarna.
Varför var asko prioriterad? Räknade ni ut att hon var spion? Hon kunde väl lika gärna ha varit ängeln iofs med det hon skrev i tråden dock.