Varulvslek

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Varulvslek

Jag är väl grundlurad nu, men...

Jag tror Niyama är god

Jag tror också att Sasse bör vara det – annars har denne lurat mig uppåt väggarna

Då är det LV kvar som verkar ha målat in sig i ett hörn med att Dramatik har siat Niyama som ond, jag köper inte riktigt den teorin.

Paddington röstar på LindgrenV

Happ. Det var ju synd. Jag tror jag ska sluta tänka så mycket för det gör ju bara att jag framställs som ond :cautious: :arghh:

Efter noga övervägande anser byborna att LindgrenV måste vara den kvarvarande ulven, så de bannar henne från byn.

LindgrenV var siarens ättling!

Natt DL imorgon 11.00.

f*n.....
:arghh:

Ogillar att blinddaten ringer precis när man ska försöka samla tankarna å fundera och rösta samtidigt :(

Tidigare DL på förslag, kan alla ikväll, säg 22.00? Och så får ni gärna önska DL-tider för imorgon.

Mitt i en stor blodfläck i snön låg en gloria och ett par vita vingar. Det var alla spår som fanns av Sasse...

Sasse var ängel!

Ett oavgjort resultat och jag måste säga riktigt bra av ulvarna att lyckas vända ett spel som såg hopplöst ut ett tag!
Eller vill ni absolut att jag lottar fram en vinnare?

Oj oj, jäkligt bra spelat av sista ulven!!!
Det såg verkligen helt kört ut där ett tag!

Tack för en spännande lek även om jag åkte tidigt så var det kanon att få vara i lyan och ändå följa med i resonemangen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 724
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 640
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 446
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar