Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite ljusare men jag är emot vår före april så jag håller tummarna för att den håller sig på mattan tills jag åkt skridskor och skidor klart.Det är väl dags för en tråd om vårtecken? Hur långt har våren kommit hos dig?
Jag hörde talgoxen sjunga sin vårlåt nyss. Så härligt!
Visst är det ett underbart vårteckenSolen når fram till mitt köksfönster igen efter ett par månaders frånvaro och visar tydligt att det är dags att ta tag i fönsterputsningen...
Vad gör de då`?Fåglarna sjunger och jag har hört två hackspettar knacka mot varann.
Ja i skåneLjuset
Inte sett något annat än, är förberedd på att det kommer bakslag, skulle inte förvåna mig om snödroppar är på väg upp någonstans, bara jag som inte sett dom.
Tänkte mer här i närheten när jag skrev så, befinner mig i Småland så de har säkert börjat ta sig fram, bara inte tittat så noga.Ja i skåne
Menar du varför eller hur de gör det?Vad gör de då`?
Haha har aldrig hört det förut och har nu massor av bilder i huvudet där man pinkar på trädet.Visa bifogad fil 84578
Kissar på pilen.
Haha har aldrig hört det förut och har nu massor av bilder i huvudet där man pinkar på trädet.
Knoppar säger jag. Men partner säger iofs att träden blommar när de slår ut...
Vad det inte videkissar som menades? Trodde jag!Haha har aldrig hört det förut och har nu massor av bilder i huvudet där man pinkar på trädet.
Knoppar säger jag. Men partner säger iofs att träden blommar när de slår ut...