Vart är alla?

V

Vicvoc

När jag tittar på startlistan över alla distansritter så tänker jag vart ligger alla ritter jag vet ju inte vart alla ligger hur långt bort det är.

Vissa känner man igen som rimbo och Rönninge, men alla andra vart ligger dom och vilken passar en nybörjare som mig bäst?

Hoppas dom lite erfarna kan hjälpa mig!

:D:D

Sv: Vart är alla?

tips är att gå in på ridsportförbundet , sök på klubben som arrangerar , o där står det ju vart de finns.

Jag red Billingeritten Prova På förra året, första ritten för både mig och hästen. Rekomenderas varmt ;)
Billingen ligger utanför Skövde..typ..haha *jag och lokalsinne = NOT*
Lovisedalsritten går också vid Rimbo/Lovisedal, precis som Rimboritten.

Fjällnora ligger ca två mil sydöst Uppsala.
Berg och Kanonritten är uppe i norrland Svenstavik/ Östersund nånstans.
Ekenäsritten är väl i Linköpingstrakten?
Björkvik - Katrineholmstrakten, Vasaritten i Rättvik, A9 i Kristinehamn. Sydnärke - söder Örebro, Midnattritten går i Sveg. Fornaboda är Fornaboda travbana i Lindesberg.

Några ritter iaf, hoppas det blir lättare att planera!

Tack för alla svar det har hjälpt mig lite iallafall men skulle vara jätte glad om det kom in änu fler..

Hejsan

Fyller på jag också med Edsbyritten som är i Edsbyn, Hälsingland. Ca 10 mil från Gävle, ca 30 mil från Örebro och Stockholm.

MVH Lina

Hej
De ritter som vi anordnar i Billingens distansridklubb är Hökensåsritten och Billingeritten. Båda ritterna går av stapeln i Västergötland. Hökensåsritten ca
1 mil utanför Tidaholm och Billingeritten i Lerdala som ligger mellan Skövde och Mariestad. Du är varmt välkommen till båda.

hälsningar
Tussi

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 114
Senast: Nota
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 656
Senast: Reville
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 991
Senast: TantAgda
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 168
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka