Varning För Barn - Malmö

V

Vinga

Någon som tog sig dit i helgen ( 31 okt-1 nov).

Malmös första barnmässa.

Jag var där, betalade inträde, gick över "mässan" på 15 min, gick ut och surade över det hiskeliga inträdet för det hela.....

Sv: Varning För Barn - Malmö

Vad är grejen med barnmässor?

Vad är grejen med bilmässor? Hus&hem-mässor..? Husdjursmässor?
Företag inriktade mot intressseområdet (i detta fall barn) ställer ju ut, informerar, ger gratisprov, säljer kläder o ting till rabatterade mässpriser, det hålls seminarium om olika barnrelaterade saker.

Jag var på Barnmässan i Stockholm och tyckte inte heller det var värt inträdet (tycker sällan mässor är det), men fick med mig hem en hel hög billiga barnkläder och en heliumballong till knattens stora förtjusning:)

Jag var på Barnmässan i Stockholm och tyckte inte heller det var värt inträdet (tycker sällan mässor är det), men fick med mig hem en hel hög billiga barnkläder och en heliumballong till knattens stora förtjusning:)

Billiga barnkläder fanns inte här... Allt kändes minst dubbelt så dyrt som i traditionella affärer, inte heller var det annorlunda prylar...

Nä barnmässa blir de inte för mig igen iaf. Har hört fler som var otroligt besvikna över just denna "mässan"

Någon som tog sig dit i helgen ( 31 okt-1 nov).

Malmös första barnmässa.

Jag var där, betalade inträde, gick över "mässan" på 15 min, gick ut och surade över det hiskeliga inträdet för det hela.....

Haha, titeln på den här tråden gav mig helt andra associationer. Jag tycker inte Malmö är någon vidare barnvänlig stad (ändå är den vald till "City for Children 2009" eller något sådant - vem utsåg den till det??? Här finns ju knappt någon vildmark och bara en massa gäng). :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 363
Senast: Enya
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 330
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka