Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hugo sover också på mage sen han började vända sig till mage, men i samma veva slutade han vända till rygg. Han började ju vända till rygg eftersom han tidigare hatat att ligga på mage...
Det kan nog stämma. Jag vet iofs inte hur bebisar brukar se ut men jag tycker hon ser rätt "vuxen" ut, om man nu kan skriva det om en knappt fyra månader gammal bebis
Tjock är hon verkligen inte, tvärtom så är hon rätt så utdragen
Mathilde har inte vänt sig mage till rygg än. Hon är inte så intresserad av att ligga på rygg utan mage är the shit. Då kan hon titta sig omkring så mycket bättre.
Vi har också börjat babysim, supermysig tyckte vi och superkul tyckte Vidar han är för söt i sina små "speedos"! Vi går också på babysång en gång i veckan med mammagruppen det är också poppis, å våra parvlar är ju inte minst längre utan hör helt plötsligt till de större nu efter sommaren Vidar vänder fortfarande bara till mage, har gjort det i 6 vekor nu, och har inte fattat det där med å vända tillbaka, annats gillar han mest å banka med saker och tjoa och göra pruttljud, vovvens öron är populära också
Hårdrockstecknet är riktigt coolt
Hon har dock en förmåga att se väldigt förvånad ut på alla foton Så fort den lilla orangea lampan på kameran lyser så spärrar hon upp ögonen.
*kl*
Jag är kass på att uppdatera just nu men vi håller på och vänjer oss vid att jag är i skolan tis-fre, sambon jobbar mån-tor vilket innebär att Alice är med mormor tis-ons och hemma med pappa tor-fre. Eftersom min kära sambo inte klarar av att sköta både barn och hushåll så får jag när jag kommer hem från skolan och borde plugga, ta hand om Alice och lite till. Jag är ganska trött redan... Hoppas att det ger sig när han har vant sig vid att ha henne mer! Annars så får jag hoppa av utbildningen...
Hästen har jag iaf flyttat så han bor 5 min hemifrån och med helinackordering! Jag hinner rida!
Oj, hoppas pappan fixar det snart! Det skulle ju vara jättesynd om du var tvungen att hoppa av för en sån grej...
Jag började leta babysim igår, hittade bara ett ställe och de hade kö på 9-10 veckor... Idag ska vi på babyrytmik och sen ska vi på vantjakt i stan innan vi ska busa med kusiner!
Jag har gått och fått över 39 graders feber, huvudvärk och är jättesnuvig. Sambon hade det för två veckor sen, så det är bara att hoppas att H klarar sig från det!
Vi var på babycafe på förmiddagen (innan jag tyckte att jag var dålig) och idag var det mycket bättre än förra gången. Förra gången var H i princip yngst, idag var han bland de äldsta!
Min chef ringde och väckte oss precis när jag somnat och Hugo sovit i en kvart. Han meddelade att jag skulle få några obetalda semesterdagar från juli. När han väckte oss kunde han väl haft något positivt att komma med i alla fall..? Hugo är omöjlig att få att somna om när han blir väckt efter 10-15 min. Så nu väntar vi på att pappan ska komma hem och leka med honom så jag (förhoppningsvis) kan sova bort min feber...
*Kl*
Idag blir Mathilde fyra månader. Det firades med BVC-besök och potatis-smakis.
BVC-besöket visade att lilla fröken har dragit iväg lite till på längden, 65 cm mätte hon idag. Vad det gäller vikten så vägde hon in på 6 465 gram. Hon passade på att visa hur fint hon kan vända sig om genom att kvickt snurra runt på BVC:s skötbord. Givetvis pratade hon lite också. Det är en riktig liten pratkvarn
Potatis fick hon nu på kvällen och det gick riktigt bra. Lite fundersam men hon åt snällt. Det finns video på det hela på Appes blogg
Ikväll åker Hugo in i sitt rum! Nu har han och jag väckt varandra (mest jag honom) i en månad, så nu är det nog dags... Sen får vi väl se hur länge han blir där...
Det gick fint för Hugo i natt i sitt rum! Han sov där till 2.40 och kom sen över till oss. Han somnade om hos oss utan mat och åt inte förrän vid 4. Han har på senare tid ätit vid 1-2 på nätterna...
Pappan trodde mig inte när jag hävdade att jag skulle höra honom. Jag flög i taket när jag inte hört honom och babyvakten sprakade... Han hade hostat till lite och sov som en stock. Nu ska jag bara få pappan att lita på min hörsel så blir det jättebra!
*kl*
Min lilla tjeja hon sitter som en kung nu, hon har vart lite rund i rumpan innan å så i söndags så bara satt hon! sen har hon suttit sen dess de underlättar nåt fruktansvärt då hon sysselsätter sig mer själv nu å har koll, likadant när man är ute så sitter hon i barnvagnen å donar å ser vad man gör hela tiden så nu får man mycke gjort om dagarna! 2 tänder har de kommit fram med å på söndag är hon redan ett halvår!! vart tog den tiden vägen?!
Hugo sitter inte riktigt än, men så är han ju kille. De ska tydligen vara senare än tjejerna med det mesta.
*fortsätter på samma knapp*
Jag har äntligen hittat en häst att rida! Ska prova den i helgen, så får vi se. Det är ett litet halvblodssto som tävlat 1,20 tidigare. Har sett henne en del för något år sedan och det verkar vara en trevlig häst. Att dessutom veta att man funkar med ägaren är ju ett plus!
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Kropp & Själ (Klippt i ditt citat)
Håller med! Enkelt och konsekvent är ju nyckeln, inte den senaste trendigheten. :)
Vitamin A (och vitamin C om man...
Hästhantering Kämpar på med att försöka klicka in lyfta hovarna (antagligen väldigt amatörmässigt). Funkar halvbra, nu när han fått mer godis blir han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.