Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Gah, min mage är alldeles öm efter alla sammandragningar som nu verkar ha försvunnit helt... Sovit kasst har jag också så idag är jag mest tjurig. Och vad ska man pyssla med idag då? Jo, vila! *suck* Näää, jag är inte bitter
Jag vet hur du känner dig När vår plutta väl tittade ut var det 3,5 v sedan första läkaren sa att hon skulle komma den helgen och 2 v sedan andra läkaren sa att det skulle bli i dagarna. Icke!
Hur går det för LillaSmilla och feel? Och Ninnurur har hållit sig borta hela dagen, har det kommit några bebisar tro?
Här är det fortfarande lika lugnt. Det spelar ju ingen roll vad jag gör, promenera, mysa till det eller nåt... Jag vill bara att det ska sätta fart på riktigt någon gång... Lite värkar här och där gör ju inget till!
Nope, jag har varit olydig och inte vilat för en sekund idag! Först har jag röjt hemma hos mamma och pappa med mamsen. Huset ska ju renoveras så det är en hel del att packa ihop! Sen åkte vi på kalaset ändå, vilket blev jättetrevligt! Men på bebisfronten är det lugnt. Lite mer sammandragningar ikväll bara. Bubblan hade gympapass på kalaset, sambon satt och kollade på magen från andra sidan bordet och tyckte faktiskt lite synd om mig tillslut
Mjo, men sambon tvekar lite av två anledningar: vad hon kommer tycka om att heta det som vuxen (jag tror inte det är något 'problem') och att det inte är så internationellt gångbart (det är inte mitt namn heller, och hon har ändå 'ö' i efternamnet). Men vi har inte strukit det, och är väl överens om ett annat namn men jag tycker det första förslaget passar henne bättre.
Min pappa är världskänd psykologiproffessor och föreläser över hela världen. Han heter Lars-Göran Öst. Det funkar för honom ändå
Jag har haft en ganska lugn natt. Lite sammandragningar som jag vaknat av ibland. Jag som hoppats på att fullmånen skulle göra sitt, speciellt nu när det är superfullmåne! Det innebär att månen är så nära jorden som den kan komma och det händer bara en gång vart 28de år. Jag som är kräfta och då styrs av månen tycker att det är ganska ballt
Jag har haft onda värkar i natt, men har kunnat sova mellan dem... I morse tröttnade jag och provade alvedon mot dem, vilket gjorde att jag sov i tre timmar till. Nu börjar de göra ont igen (ca 3,5 timmar sen alvedonen), så det kanske kan vara nåt på gång. Kanske...
Det kan vara nåt på gång nu. Haft lite blodblandad flytning och så har den skiftat lite i grönt. Blev lite orolig och ringde och pratade med förlossningen om det kunde vara fostervatten som läckte... Men två timmar senare har det inte hänt så mycket och det har inte kommit mer så. De ville att jag skulle avvakta två timmar och se vad som hände. Dock har jag börjat känna av något värkaktigt i ryggen också... Vi får väl se helt enkelt när bebis bestämmer sig för att titta ut.
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.