Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Blodigt slem i trosorna idag, 3 småvärkar de senaste 20 minutrarna. Ska dock på lillebrors 30årskalas om en timme men imorgon är bebis mer än välkommen!
Accepteras inte någon förlossning än! Du ska vara efter mig!
*fortsätter på samma knapp*
Jag har satt i mig tre liter vatten nu efter lunch bara. Och jag är törstig. Det är ju ffs inte konstigt att jag springer på toa en gång i kvarten och att jag inte längre kan ha några skor (jag har kunnat ha mina foppatofflor i alla fall senaste veckan). Jag kommer behöva gå barfota till förlossningen.
Samlar ni på er mycket vatten? Alla värden har ju varit bra hela tiden och det är ju "normalt" att samla på sig vatten. Men någon måtta får det väl ändå vara?! Dessutom känns det som att jag kommer få bristningar på fötterna också. Det gör ont!
Här är det lugnt på snöfronten. Vårt kom igår och igår natt. Nu håller den på att smälta igen så det är bara blask överallt. Jag är sjuuuukt trött på vintern nu
Oh, en sådan kanske man skulle beställa. Blev jättebesviken på pampers babybox. Tidningen och varuerbjudandena gick ut 2010 och inte var det nått speciellt i den heller. Kändes riktigt riktigt snålt.
Jag har en sak att erkänna...jag har redan förstört listan, sitter här på bb med en liten tös som kom vid kl 9 idag!! Vi mår fint allihop, men får skriva vidare nån annan dag då jag bara har telefonen å surfa på nu
*kl*
Vi sitter här och har inventerat boxen nu. Fick nappflaska - Avent, amningsinlägg - Avent, liten necessär med badprodukter - Sebamed, en påse tuggummi - V6, 2 Föräldrar och barn tidningar och erbjudande från en typ bokklubb som heter Barn Kan. Riktigt bra alltså! Betydligt bättre än Pampers Får se om vi får Liberoboxen på bb, annars beställer vi den när vi kommer hem.
På en timme så har det hänt massor här! Jag ger mig tusan på att nu är det på gång! Bebis kanske bestämmer sig för att komma som planerat (i morgon alltså)!
Var fram tills kl. 17 helt tvärsäker på att min bebis inte kommer att komma idag (beräknad tills idag) Men vid den tiden började det hända lite grejer, sitter nu med molvärk och samandragningar och lite små värkar (vilket jag inte alls har haft tidigare) så håller tummarna att det är något på gång nu *hoppas* *hoppas*
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.