Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte brudklänningen var roligast. Vigselringen hade jag sett i en tidning och sagt att den vill jag ha sen var vi och provade lite ringar men jag hade redan bestämt mig.
aneka: Tyckte huset såg mysigt ut kan nog tycka det är roligare att få köpa ett renoveringsobjekt ochs sätta egen prägel på huset än köpa någon annans.
Vi har målat båda hallarna och köket med billiga färger från ica maxi för att bli av med de fula tapeterna som var. Nu renoverar vi sakta sakta rum för rum. Senast var tv-rum - matsal som bev tapetserat, nya golv (laminat på de förstörda furugolven) och målat taken nov 2009. Nu håller vi på med Isabellas blivande rum och i sommar blir det köket
Fast hare folk ändrat sig till att gilla dessa hiskelika vuxenbodys i grälla färger kan väll folk ändra sig om furun, men jag hoppas verkligen inte det!!!
Haha, nä jag TROR inte heller att jag kommer ändra mig Den dagen, den sorgen i sådana fall. Min filosofi är att det viktiga är vad jag tycker är snyggt just nu, vore dumt att leva efter vad jag may or may not gilla i framtiden!
hörru du du taskmört!!
Nä, vi måste ju verkligen slå till att gifta oss snart.. jag menar, varit tillsammans i 13 år, förlovade i 9 år, 2 barn och en stooooor gård ihop.. Hmm, om jag bara skulle kunna/vilja/orka/ha råd!!
*kl*
Är det bara jag som fortfarande har problem med buke? Jag svarar på inlägg, men det blir typ alltid error, så det försvinner när sidan laddas igen.. Jag blir galen! hihi äh, ni får se mig som en läsare istället
Det finns något du blandar i grundfärgen som fixar alla kvistar. Ska kolla vad det heter.
Alltså jag skulle inte ha emot något att flytta in i ett färdig renoverat hus men det känns ändå roligt att själv få välja kakel, köksluckor, tapeter, golv, duschhörna vs badkar eller både och
Har skickat mess till gubben. Just nu är bästa tiden att måla förresten. Luften är som torrast inne nu och trät har krympt ihop. Målar man på sommaren finns risk för sprickor nästa vinter när trät krymper igen.
Urk och de där hemska Onepice. Ser ut som man ska på något jättevuxenbebisparty.....