Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Ja jag älskar också lasering, det förvandlar något som är avskyrvärt till skitsnyggt!! Det blir verkligen jätte mysigt bara med en vitare ton av det hela! :)

Jag som inte skulle ha vitt kök ska ha det nu, jag hatar att torka vita köksluckor som jag har gjort nu i 6 år men det är det snyggaste. En annan kompis har röda köksluckor och det är häftigt men något jag garanterat skulle tröttna snabbt på.

Ska bli intressant att riva vårt kök, kommer bli så mycket mer jobb än vad vi kan ana tror jag :grin: takeet ramlar säkert in :cool:

Min man har älskat allt som är furu och jag hatar furu. Men nu ska det fula furutaket i hallen på övervåningen bli vitt! Han har äntligen ändrat sin åsikt om furu :banana:

Just nu skulle jag behöva 700 barngrindar. A kryper i 390km/h. Snabb som en vässla. Reser sej rakt upp utan stöd och står i ca 10 sekunder. Klättrar på allt. Våra Fatboy-puffar är en favvo. Och så tror jag att när jag inte ser så fäller hon ut sina Inspector Gadget-armar för hon når ALLT!!! Säger mamma :love: och vet vem pappa, vovven och brorsan är. Säger vi "vem kommer nu" så vänder hon sej mot dörren.

Låter som Ture bortsett från att han inte pratar. Såg en bild på en barnhage och blev nästan lite sugen. :angel:

Ture har koll på och vet vem mamma, pappa, Leo, kissen, Elsa och hästarna är. Leo är ena katten och Elsa är hunden. :D

Oregano: Hur har det gått med Vilgot och napparna? Nu har det väl varit två nätter med sängen full med nappar? :)

och jag verkligen avskyr renoveringar... Vi är mitt uppe i det nu! Fattar inte folk som köper ren.obj för att fixa iordning och sälja för att köpa ett nytt ren.obj. Just nu väntar vi på hantverkarna som ska göra iordning badrummet och det är så drygt. Alltid är det nåt som strular och så drar det ut på tiden. Jag har helt enkelt inte tillräckligt med tålamod. Fast det är kul att välja ut kakel, tapeter, färg, golv osv även om det är ett heltidsjobb emellanåt.
Ang furu: förra ägarna gillade obehandlad furu. Köket hade furu både tak och väggar, det var verkligen bastukänsla! Nu blev det helt vitt istället. Bara luckorna som ska målas, grunnar fortf på vilken färg jag ska ha... Svåra beslut ;)

Min man har älskat allt som är furu och jag hatar furu. Men nu ska det fula furutaket i hallen på övervåningen bli vitt! Han har äntligen ändrat sin åsikt om furu :banana:

Hejja Michellans man :banana: furu blir inte bara mörkt, det blir ju så gult också :crazy:

Haha, undrar om jag sitter här om 20 år och svär över hur jag kunde måla över den vackra furun :angel:

Kanske bygga en box i vardagsrummet ;):D

Jaha, då ska partypinglan på party i kväll IGEN :D Ska bli så kul!
Längtar till sommaren när man kan sitta ute i solen och sippa på ett glas rosè. Grilla varje kväll med KOLGRILL (det får man inte göra i lägenhet, inte utanför heller ;))

:eek: nej vi kan inte ångra oss om furun :crazy: kan inte tänka mig något fulare än obehandlat trä just nu faktiskt och kan inte tänka mig att jag kommer ändra mig.

Fast hare folk ändrat sig till att gilla dessa hiskelika vuxenbodys i grälla färger kan väll folk ändra sig om furun, men jag hoppas verkligen inte det!!!

Hejja Michellans man :banana: furu blir inte bara mörkt, det blir ju så gult också :crazy:

Haha, undrar om jag sitter här om 20 år och svär över hur jag kunde måla över den vackra furun :angel:

skriver under på det där..

Usch å fy för furu.. Det är så gult och fult när det är några år., Blääh

Ush stackare. Vad händer om du slutar amma på nätterna? Det kanske inte går iofs.

"Ert" hus såg helt ok ut tycker jag. Jättsött ut från utsidan. Och invändigt är det ju "bara" att tapetsera om till en början. För annars såg det ut att vara i helt ok skick..

Men prästhyttan!! :love: FAN att jag inte kan få gubben att flytta hem igen. Fan fan fan. Shit vad snyggt det var. Jag kan flytta in på stört! :D (fast vi blir många i det huset nu tror jag. eller vad säger du AKB?) hi hi

Det finns något du blandar i grundfärgen som fixar alla kvistar. Ska kolla vad det heter.

Fast jag tyckte det var skönt, någon som varit förlovad längre än vi :D

hörru du du taskmört!! :devil::angel::p

Nä, vi måste ju verkligen slå till att gifta oss snart.. jag menar, varit tillsammans i 13 år, förlovade i 9 år, 2 barn och en stooooor gård ihop.. Hmm, om jag bara skulle kunna/vilja/orka/ha råd!!

*kl*
Är det bara jag som fortfarande har problem med buke? Jag svarar på inlägg, men det blir typ alltid error, så det försvinner när sidan laddas igen.. Jag blir galen! hihi :D äh, ni får se mig som en läsare istället

Huset ni har hittat ser ju trevligt ut, precis som någon skrev så är det ju potential i huset och kan nog bli jättefint, gud vad roligt för er om det blir affär!!

Nu ska jag leta upp den där gården ni pratar om ;)

Haha, nä jag TROR inte heller att jag kommer ändra mig :D Den dagen, den sorgen i sådana fall. Min filosofi är att det viktiga är vad jag tycker är snyggt just nu, vore dumt att leva efter vad jag may or may not gilla i framtiden!

Men då kanske vi har råd, om vi alla flyttar dit. Värsta kollektivet :idea:

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 129
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 186
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar