Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11
*kl*
Går och är små irriterad..vi har ju varit sjuka nu i nåra veckor, först sambo, sen Nelly o nu jag. Jag tog hand om båda den veckan jag var relativt frisk, och helt ärligt det mesta rullar på för att jag sätter dte i rullning, jag kan inte lägga mig på soffan och vila, som han gjorde, då skulle inga tider hållas...
Men vem är det som somnar på soffan i vanlig ordning? inte är det jag..går ju inte, då hör man ju inte Nelly om hon skulle börja gråta..
Allså jag förstår inte hur människan kan vara så trött jämt? Eller jo, jag tror jag förstår..han rör sig inte ett skit(har ett relativt stillasittande jobb)Kommer hem o parkerar arselt i soffan..okej, han lagar mat också, inte alltid längre, men mest han iofs. Men allt efterjobb är ju till mig också.
Men jag har haft 38-39 graders feber, har ändå masat mig upp på natten och har kollat till Nelly när jag tyckt hon varit tyst för länge, bara för att se så hon mår bra eftersom vi är lite krassliga
Snälla låt honom komma igång med träningen nu när han blivit frisk, är så fruktansvärt trött på att höra snarkande på soffan varje dag , ibland innan nio...
Jag e oxå trött, men dte e faktiskt så att vi har ett hem att sköta, och ett förhållande att vårda..eller?
Såå dagens Kräk, efter Aramanis sambo då