Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lindexkläderna tycker jag har hållt jättebra - däremot villervalla, vartenda plagg går sönder vid tryckknapparna. Trist, eftersom jag tycker de är rätt fina, och så billiga är de ju inte. Likadant katvig, som väl också är lite dyrare?
Lindexkläderna, som vi i de flesta fall dessutom köpt begagnade, är i princip fortfarande som nya när de är urväxta. Likadant H&M och Kappahl.
Du kan nog inte klistra marsipan med vatten men detta klistrar det jättebra
Det var lätt att göra rosor med också.
Om jag fattat det rätt så är dina biologiska föräldrar skilda? Oavsett om de gift om sig eller inte så har du rätt att ärva dem. Dör tex din mamma så kommer du kallas till boupptäckning efter henne. Är mamman omgift Tänk på att har de haft tillgångar som de skrivt över på ev andra syskon så kan detta räknas som förskott på arv.
Vill du inte ärva dem så kan du avsäga dig arvet.
Vill du bli adopterad av dem som nu är dina känslomässiga föräldrar så har de biologiska inget att säga till om då du fyllt 18
Då kommer du inte kallas till boupptäckningen efter de biologiska
Ni är ju lustiga, hela högen! Har aldrig tidigare i mitt liv träffat nån som bakar så mycket som flera av er verkar göra här!
Jag har iallafall fått en after eight levererad, så det blir aftereightkladdkaka till grannarna imorgon.
Men jag har ALDRIG haft så mkt fritid som nu.
nyfiken som jag är så var jag tvungen att googla lite.
En förutsättning för att "styvpappan" ska kunna adoptera dig verkar vara att han och din mamma är gifta. Annars adopterar han dig och då förlorar du den juridiska bindninen med din mamma istället...och det är ju lika illa!