Vårmammor 2010 del 9

Sv: Vårmammor 2010 del 9

Nej det stämmer att de inte är hans riktiga farmor och farfar. De är verkligen underbara. De har tag sonen till sej från dag ett. De räknar honom som ett riktigt barnbarn. Det är jag så glad för.

Kl

Tänkte bara tacka min secret santa för klappen :) jag hoppas få använda den ikväll när lugnet lagt sig!

Nej det stämmer att de inte är hans riktiga farmor och farfar. De är verkligen underbara. De har tag sonen till sej från dag ett. De räknar honom som ett riktigt barnbarn. Det är jag så glad för.
Vad underbart att de gjort det! :love: Säkert inte helt självklart för alla.

*kl*
Aneka- va kul att du blev glad :)
Men de vita bodysarna var tillsammans med pappret :) Du kan skriva ut bilder på vad du vill och stryka på... Har du gjort av med det kan jag skcika ett nytt :)

Min Secret SAnta !!! TACK!!! Underbart :) Ett fint SPApaket som jag ska använda så fort jag hittar ett badkar ;) Nästan så jag får bygga ett rum på loftet till det..

Aneka- vilka var med i Secret SAntan totalt? Jag gissar på att Lottch har skickat mitt kanske? Det ser lite USAiskt ut...

Själv har jag haft en underbar jul med massor av paket. Den roligaste till Ebba är en Fisher Price krokodil som man kan åka på, dra med sig och stoppa grejer i munnen. Då låter den- en gång säger den Nam, nam, nam, nam och sväljer. Låter skitgulligt :)

Själv ska jag såsmåningom roa mig med mitt nya Donkey Kong spel till Wiiet. Fy va kul jag ska ha. :)

Åh spela Wii måste jag göra snart, älskar super Mario!

Appråpå SS så tror jag att min tomte kan ha varit Oregano?

Aha, ja jag misstänkte att det va något sånt, Men min sambo fattade inte det och hade kastat det i morse :( för hör och häpna jag fick faktiskt sova till 10.30 idag! :bow: efter att ha varit upp kl 6 6,30 6,45 då fick sambon en knuff och fick ta över! :D
Du får jätte gärna skicka ett nytt! :) måste komma på nått häftigt tryck att göra bara!

SS listan:
Aneka
EmelieR -> aneka
Akb
Oregano
Armani_
Modett
Zody
Viv
Kaktusblomma
EmmahS

:)

Haha! Min gissning var inte ens med i leken... hmmmm. vadnudå....
Nu har jag ju ingen aning.... hmmmm

Jag gissar på att min SS är Modett, för kaffet var köpt på någon tebutik i Umeå! :idea: (för övrigt så var det sjukt gott :d) Visserligen så är väl Emma också uppifrån, men avsändaren hette Jenny (sjukt vacker namn! ;)) och Emma borde ju heta Emma liksom. :D

Stämmer :D Kul att det smakade!

Och jag får en känsla av att min SS var Armani..? För hon har skrivit i tråden att hon gillar rim och det var ett rim på paketet, dessutom tyckte jag att jag kände igen att hon skrivit sitt namn nångång i tråden :laugh:

Ströade du på lite oregano eller :D

:rofl:

Jag gissar på att Aneka kan vara den "skyldige" ;) till min julklapp. Fick ett par jättegoa' strumpor och ett lila (älskar lila :love:) doftljus som luktar ljuvligt! Ljuset kom förresten från Klockargårdens som ligger i närheten av Hedemora och jag har för mig du Aneka är därifrån.

Vi skulle ha kört på ditt förslag om att alla skulle lagt med någon liten hint, fast tycker alla här verkar väldigt duktiga på att gissa trotts allt! :)

Så kul att läsa om era gissningar när man vet alla svaren :D :D
Fast den jag gett till får det nog tufft att gissa sig fram till mig, sorry! :o

SS listan:
aneka
EmelieR -> aneka
Akb
Oregano -> Kaktusblomma
Armani_
Modett -> Zody
Zody
Viv
Kaktusblomma
EmmahS

:)

Ja, det var en rolig ledtråd :D, men det hade ju likaväl kunnat vara nåns sambo som hade tidningen.
Vad klurig jag kände mig som kom på det ;)

hmm inte du alltså... Då misstänker jag någon av Västerås-mammorna. Kan ingen komma med ledtråd? Spricker ju av nyfikenhet :D

Här är ett rim till julklappen jag köpte:

Vad du lägger i den här
hänger på din karaktär
Blir det nåt med vitaminer,
eller blott chokladpraliner?

Mitt "offer" som jag köpte till har skrivit här redan... Men inga mer ledtrådar nu ;)

Va duktig du va på att ge ledtråd! Försöker klura ut en jag med men dom blir alldeles för uppenbara! Ska fundera lite till!

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 594
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 153
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar