Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det bara A som är tandlös nu?
Sen när är kolhydrater farligt för barn?
Om man inte är extrem LCHF-are så är ju kolhydrater och spannmål en normal del av kosten. Men allt med måtta, tänker jag. Spannmål är nog bra, men det blir ensidigt med bara spannmål. Det skulle bli lika ensidigt med bara ägg eller bara potatis.
Den stora fördelen med välling som jag ser det är väl att den är flytande? Alltså kan man ge välling i sängen till en trött bebis om natten/sent på kvällen, betydligt enklare än att sätta barnet i barnstolen klockan fyra på morgonen och servera gröt eller annan mat, tänker jag mig.
Att välling är jättedåligt är ju bara den personens privata åsikt, knappast något läkarvetenskapen skulle skriva under på.
Är det bara A som är tandlös nu?
*kl*Vart har du köpt Tures voksi urban?? Hittar den bara på ett ställe på nätet och där är dom svarta och gråa slut så tänkte höra om du köpte den i någon affär?
Milton ska troligen få en av sin otroligt snälla morfar!!
Skulle vara jätte gulligt om du ville berätta!!
Köpte den på babyshop, har en svart. Är det där de är slut?
Jag har ingen åsikt om välling så den diskussionen får du ta med någon annan, det enda jag ville var att Emmah.S inte skulle ha dåligt samvete. Vad som är bra och dåligt lär man sig under resans gång och just det uttrycket kan du applicera på vad du vill.