Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men självklart känns det viktigt att Tuvs får vara hemma tills hon kan börja förskola, vilket troligtvis blir i aug
Blev visst ganska långt, men blir lite trött på dessa "det är oftast en prioriteringsfråga"! för alla är det inte det.
Livet har en tendens till att ändra sig åt alla möjliga håll ovasett hur man planerat innan
Jag spelade nyss in en liten film på Vilgot. Så här tar han sig fram!
Det som jag först skickades till MR för e inga problem. Inga trånga kanaler. Utan detta är fynd som gjordes under undersökningen. Som ledde till andra undersökningen. Ja, jag fick en känsla av att läkaren viste en del men inte ville ta det via telefon.
fast alla barn är ju inte planerade
När jag träffade sambon för dryga 5år sedan hade vi verkligen inga planer på barn och jag gick ännu på gymnasiet.
kl
Känns e g lite skumt o skriva ut det här, här. Men jag behöver bara hantera det på nått sätt. Fick inga höjdarbesked av läkaren idag. Det är en akutremiss skickad till neurologen och jag är kallad till en ytterligare MR (tredje).
Japp, vi delar precis lika som innan föräldraledigheten.
Man vet ju ändå aldrig vad som händer