Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han blir 7 månader den 3 dec
La upp ett kort klipp på när han lunkar på lite.
Förra vintern byggde sambon en låda av OSB-skivor. Frigolit i botten och isolering på sidorna och ett hål på ovansidan där vi satt en sådandär stor murarbalja. 90 liter tror jag det är. Håller förvånansvärt bra. Det blir bara is på ytan efter ett tag men inte alls lika fort som annars. Och ingen is på sidorna och i botten.
Samma hos mig. Satt och gjorde en bok med 62 bilder, och skrev text till alla. När jag ska skicka iväg beställningen på 4 böcker så ser jag att det på något sätt bytt plats på alla bilder. Jag hade suttit i timmar med det, och jag hinner inte och orkar inte göra om. Jag som alltid varit så nöjd med extrafilm har lust att bombhota. Får bli till Tures 1-årsdag kanske.
Då håller det inte för mig - min ena häst är nog omkring 65% bäver
Nääää lite söt kanske
*kl*
Ang utvecklingen hos våra småttingar.
Theo (nyss 6 månader (23/11)) har börjat få 2 tänder. Kan stå kortare stunder och hålla i sig i nåt stadigt. Sitter bra, törs dock inte lämna honom utan täcke runt. Meeen, han vänder sig inte och hatar att ligga på mage. Om han vänder sig så är det dom gånger han ligger på ett långhårigt fårskinn så han som kan dra sig runt med hjälp av det. Då bara från rygg till mage. Men han gick igen 6 månadersbesiktningen U.a så jag känner mig lugn.
Alla är ju olika och tar saker i sin egen takt.
Ja, det är verkligen olika. Vår bebis är tre veckor yngre, kan inte sitta alls själv. Inga tänder. Står om man kan hålla i sig. Vänder sig obehindrat från mage till rygg och tvärtom, vilket innebär att rätt var det är har men en bebis som flyttat sig någon meter genom att rulla runt. Kan flytta sig korta bitar framåt på mage genom att skjuta på med benen, men inte krypa. Snackar ganska mycket, men inget som ens liknar ord eller ens stavelser. Kan greppa ganska små saker, som t ex plocka upp nappen, vända den rätt och stoppa i munnen.
Jag tror det lätt blir så att man stirrar sig blind på grovmotoriken eftersom den syns mest, men det är ju så mycket mer än det de ska lära sig!
Alla är ju olika och tar saker i sin egen takt.
Han blir 7 månader den 3 dec
La upp ett kort klipp på när han lunkar på lite.
Lyckades ladda upp en liten film, med telefonen Här säger hon dock bara ba ba ba
http://www.youtube.com/watch?v=3_TQkNb3vT8&sns=em
Duktiga skrutten Så söt
Han tittar så älskvärt på dig när du filmar också, typ: "titta vad jag kan mamma, är du stolt nu?"
men lilla gobiten då