Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Kom igen och anmäl er nu till SS! Så att vi blir några stycken! Vi kan ju inte bara vara 3st heller!
*kl*
Kom igen och anmäl er nu till SS! Så att vi blir några stycken! Vi kan ju inte bara vara 3st heller!
*kl*
Ang rutiner och tider, det har vi nästan inte alls. Eller det har vi kanske utan att jag tänker på det. Iggy brukar vakna vid 7-7.30 och efter det är det fri sovning och fri amning när han vill fram till kvällen då han brukar somna för natten runt 19-20. Det är väl den enda rutinen egentligen att han får på sig pyjamas innan sängen. Under dagen är det två promenader med dogsen, fixa nåt ärende, träffa ngn kompis/ gå till bvc el liknande, kanske stallet annars åker jag dit när sambon kommer hem.
Och det här med ätandet är under all kritik för min del, äter ingenting. Idag har jag ätit en macka, men dricker däremot en hel del. Det är ju så trist att fixa käk åt sig själv Men måste bli bättre på det, intalar mig att det blir bättre när Iggy börjar äta mer.
jag skall också... men måste tänka först... (dvs kommer ta tid )