Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har inget minne av att du skrivit något om vad som hände, men behövde du bli stucken eller var det andra orsaker till att förlossningen var jobbig? Du behöver inte svara om du inte vill!
Jag tycker många vår-bebisar är riktiga jättebebisar jag. Min Stella är ju inte pytteliten, men knappast någon jätte heller. Igår, 9 veckor och 3 dagar gammal vägde hon 5360 gram. Fick ingen längd, men skulle tippa på 59 cm eller så. (52 cm och 3950g vid födseln) När man jämför henne med vännernas pojkar så är hon rejält liten och ser SMAL ut, vilket hon inte är - hon saknar bara deras enorma mullis-veck överallt.
*kl*
Alltså, det där med att få saker gjort... Helt ärligt så unnar jag mig hellre egentid vid datorn eller framför tvn när Stella sover än att göra nåt ryck här hemma. Nu sover hon i selen och visst, jag har vikt undan tvätt, plockat disk och sorterat post. Men jag borde göra så mycket mer! Borde städa hela lägenheten, flytta undan grejer och ta kort inför lägenhetsförsäljningen, bädda rent sängen, fixa med ekonomin osv.. Bläää, jag oooooorkar inte. Oh well, det är ju inte hela världen om jag väntar till sambon kommer hem. Det är ju lika mycket hans skit.