Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från bb-stockholm länken.Bröstmjölk håller sig ca tre dygn i kylskåp och sex månader i frysen. Om du inte ska använda bröstmjölken omedelbart bör du kyla den så snabbt som möjligt. För att förhindra bakterietillväxt ska du aldrig hälla ihop varm och kall mjölk utan kyl den först.
Uva: jo, ska ringa läkaren på måndag och se vad man kan göra. Tror ärret håller på att bli infekterat också, vet snart inte var jag ska ta vägen. Känns som om jag står och stampar på samma ställe och inte har kommit någonvart sen jag kom hem från sjukhuset, fortfarande nästan lika ont och orörlig, suck. Usch, hoppas verkligen lille E blir bättre fort.
Jag hyrde en Medela från BB och därefter köpte jag en egen Avent (elektrisk). Av dom två var Aventen bra mycket bättre. Den känns kanske lite plastig i jämförelse, men det kom mycket mer mjölk och gjorde inte lika ont.Aha, så länge. Tack så mycket! Ska nog faktiskt göra det... Vet att ni diskuterat pumpar förut men då var jag inte riktigt med i matchen... Vilken rekomenderar ni?
kl
T skrattade just för första gången. Hon ligger sovandes på min mage och skrattade till i sömnen.