Michellan95
Trådstartare
Sv: Vårmammor 2010 del 4
Åh det lät mysigt
Åh det lät mysigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att säga! Jag var (och är) fortfarande gravidvarm, så jag tyckte att det var snarare varmt än kallt. Sambon tyckte det var kallt. Jag sov utan klädet och använde morgonrocken när jag gick upp på natten.Oregano- var det varmt eller kallt på BB? Tänkte om jag ska ta frottemorgonrocken eller en tunnare i bomull?
Heja Zody!! Härligt att det är på gång! Hoppas allt går bra!Nu ska vi strax åka in till förlossningen, har ca. 3-4 minuter emellan värkarna nu och det tar i rejält. Håll tummarna nu tjejer!
Jag låg på ryggen först, men bm sa åt mig att lägga mig på sidan eftersom det inte var bra att ligga platt på rygg när det gick så fort. Sen när hon la bäckenbottenbedövningen fick jag lägga mig på rygg igen och där blev jag kvar till Vilgot kom ut.*kl*
En fråga till er som fött vaginalt.
Vad hade ni för ställning under krystvärkarna?
Hur har ni upplevt ställningen ni valde?
Blev ni manade av barnmorskan att stå/sitta/ligga på det sättet?
Oja, det kan nog mkt väl bli så
*kl*
Upptäckte just att halsbandet jag jag haft förlovningsringen i gått upp och ringen har så klart ramlat av, har hunnit vart i stallet, gett hästarna frukost, kollat till fåren och utfodrat kaninerna. Körde 4-hjuling till stallet...åhhhh...lätt att hitta igen ringen nu...??!! Början f*n nästan att gråta, även om man har försäkring så vill man ju helst ha ringen man köpte från början....