Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Börjar du jobba kl 21?!?! Herre gud människa, då förstår jag att du hellre vill vara hemma.
Vi hade inga kommentarer. Till de första sidorna kom vi på bra saker att skriva men sen tog det tvärstopp. Så insåg vi att det bara såg illa ut att ha text halvvägs så vi tog bort allt. Dessutom såg det mer proffsigt ut utan text. Men om 20 år kanske man inte minns när, var hur ett foto togs. O det känns lite trist.
Gud vad du ska vara petig då. Soffan är väl ett utmärkt ställe . Hur mjukt som helst… Du ska dock vara riktigt stolt över din son. Det är inte lätt att ställa sig på den sortens underlag.
H har en lösenordsskyddad blogg för nyfikna, längtande, långväga släktingar. Så jag gör nu om bloggen till bokform. Tycker inte att de behöver få ta del av varenda detalj i vardagen utan lite mer updates och milstolpar, men det blir låååångt ändå!
Oregano
Kaktusblomma
Michellan
Lottch
zazzarazz
Svartfot
jag själv
kanske Western_Ivy
Förstår hur du kände, Lottch, med dagispapperna. Jag kände inte riktigt så eftersom jag blev så lättad över att vi fått där vi ville, men ju närmare vi kommer augusti, desto jobbigare känns det även här
Vet inte om det är någon tröst men Milton hinner ju knappt märka att du är borta.
Jag hade vågat låta Ebba krypa under magen så snäll är hon