Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Däremot så undrar jag om de som säger att de ääälskar att vara hemma med sitt barn (inte i början, utan efter typ ett år) verkligen talar sanning eller om de vill upprätthålla någon fasad.
Så synd att du inte bor här! Tänk vad mycket kul vi hade kunnat hitta på
Hoppas verkligen att du hittar energin fram till M´s semester. Tror du att det skulle hjälpa att prata med någon?
Även om det känns lite övermäktigt, så känns det ändå rätt bra att den här bebisen blev till av "misstag". Det blir jobbigt ett tag, men sen är det gjort. Jag som hatar att vara gravid skulle ha haft väldigt svårt att själv bestämma mig för att bli det igen, och även pga förlossning och f-ledighet.
Det där har jag funderat på många gånger. Jag har ingen anledning att prata med nån utöver vänner och familj om något, men de som har det måste ju vara oerhört starka som tar tag i det. Det har väl funnits tillfällen i livet då det säkert inte hade varit så dumt, men jag skulle aldrig erkänna att jag var "dålig" och i behov av nån hjälp.Angående det där med att "prata" så är jag inte den som skulle finna så särskilt stor nytta av det personligen, tror jag. Men många mår ju bra av att få prata av sig, om det då är till maken/bästa vännen/en främling på bussen/professionell hjälp..
Det är inte många gånger vi använt kondom, men jäklar vad skönt det är att slippa kladdet!!Fast jag måste erkänna att kondom är ju ganska praktiskt, hans tur att springa iväg med kladd medan jag kan ligga kvar i sängen