Sv: Vårmammor 2010 del 14
Lät som en mysig dag, trots en övertrött liten Selma
Å Kaktusblomma, vad skönt att höra att lilla M verkar piggna på sig rejält!!!
Jag hoppas att det håller i sig och att ni får sova i natt. Efter att mina små haft 3-dagars så sov de väldigt mycket dygnet efter. Håll utkik efter prickarna.
Vi har haft en bra dag idag. Trots värmen så har vi gjort ett ryck med veden, vi är ju inte klara än, suck.. Men idag försvann mycket. Sen var vi iväg till Nora och käkade deras berömda Noraglass, å fy bubblan vad gott det var
Sen passade vi på att stanna till på en stor lekpark så att pojkarna fick busa lite. Sammy älskar gungorna, och rutchkanan också. Det var 2 väldigt trötta killar som somnade i bilen på vägen hem. Det har ju varit ett underbart väder idag också. Sen har vi kittat hästarna på betet med flugmedel, dubbel/trippelfyllt en massa vatten och kelat med lilla fölis. Som för övrigt, är 5 dygn gammal och mår bra
snart kan vi nog pusta ut tror jag.
Igår hade vi en sämre dag, vi var iväg till Köpcentrumet i närnheten av dit Western_Ivy skall flytta, och letade kläder till bröllopet.. Blääääääääääää är väl allt jag kan säga om det. Fan vad jag hatar att handla kläder. Jag misstrivs så jävla mycket med hur jag ser ut. Skäms, och blir sur på mig själv att jag är så lat, och en sån gottegris. Bah!!!! Ah, nu är det ju inte mycket att göra åt.. Bröllopet är ju i morgon :eak: Fan fan fan.
Men innan bröllopet så skall vi provrida en kuse (som ändå är efter vägen dit)