Sv: Vårmammor 2010 del 14
Ifall det kommer så där utan förvarning skulle jag ha åkt till min "guru" kiropraktorn. S kräktes en hel del och ha sa att barn som kräks onormalt brukar han en kota i nacken som sitter fel. (låter som om alla problem löses med en fix i nacken, men det är där detta kräkproblem brukar sitta)
Hon har inte kräkts något mer sen vi var där och fixade till. Förutom gången dagen efter då hon åt. Ifall du vill kan jag PM: a nr. Han finns ute i täby så det är inte så långt att åka. Vet folk som åker långt för att komma dit.
Under nattningen så får maken ett jobbsamtal så jag tar över. Efter en stund blir T lite orolig och kryper upp på min mage och lägger värdens kaskadspya på mig, på täcket och i vår sång. Vrålar på maken som kommer inspringande men har tydligen inte lagt på luren. Så han stackars kollega får höra på en arg skrikande unge och en högst upprörd mamma som är helt nerpydd, innan maken ursäktar sig och lägger på. Hans kollega som också har småbarn hade bara hånskrattat när han ringde upp igen.
Just nu e jag glad att vi bara har tvättbara syntettäcken och tvättbara överdrag till madrasserna pg min allergi.
Ifall det kommer så där utan förvarning skulle jag ha åkt till min "guru" kiropraktorn. S kräktes en hel del och ha sa att barn som kräks onormalt brukar han en kota i nacken som sitter fel. (låter som om alla problem löses med en fix i nacken, men det är där detta kräkproblem brukar sitta)
Hon har inte kräkts något mer sen vi var där och fixade till. Förutom gången dagen efter då hon åt. Ifall du vill kan jag PM: a nr. Han finns ute i täby så det är inte så långt att åka. Vet folk som åker långt för att komma dit.