Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy vilken dålig dag vännen, hoppas det vänder och att det rättar till sig med allt.
Utan att på något vis strö salt i dina sår, så har vi haft en toppendag. Eller egentligen inte, den har varit ganska tråkig och jag har verkligen inte fått nåt gjort alls.. Men Milton har verkligen varit på ett toppen-humör hela dagen. Dock bara sovit 1,5 timme så nu för en stund sen var han lite gnällig, men sover nu förhoppningsvis för natten. Har inte hänt på säkert två månader att han somnat såhär dags, snarare har vi bråkat och haft oss runt 21. Nu ska jag plocka undan lite innan svärmor och sambons yngsta (och mest bortskämda och mest korkade) syster kommer på besök.
Och där fick jag mig en snyting.. Milton vaknade efter tio minuter och var vaken nu till 21,30 istället. Det blir aldrig som man tänkt sig..
Fast de är ganska söta ändå.
Isabella gjorde ju så för någon dag sedan. Somnade vid 19-tiden, sov i nästan en timme och sedan låg hon tyst vaken i soffan med mig till 22-tiden
Tyckte det lät lite som suck, det blir aldrig som man har tänkt sig, suck
Isabella är helt knäpptyst och alldeles lugn om hon är trött. Sitter bara och myser. Igår sov hon sent (13-16, normalt är 10-12 (11-13)) och var då inte trött förstås så när M tyckte det var dags att sova kl. 20 så åt hon snällt sin välling men sen ville hon sitta och titta i soffan hon också
Jag har inte särskilt långt till Borås
Fast å andra sidan så är det svårt att titta på häst åt nån annan. Tänk så tittar vi efter helt olika saker och egenskaper.
Vad är det för hästar?