Sv: Vårmammor 2010 del 14
Selma är också magsjuk och verkar ha smittat mig, som tur var är det inte kräkningar utan andra hållet... Hoppas att Siri kryar på sig snabbt!
*kl*
Återigen, ni är underbara här inne!
Har pratat med mamma och pappa och vi är väl så sams man kan vara, men vi har fortfarande delade åsikter, tyvärr, men så är det ju ibland.
Som tur var är det inte min kompis som fått ett negativt besked, vid senaste undersökningen efter hennes operation så kunde de inte hitta någon tumör, metastas eller någonting dåligt
så nu håller vi alla tummar att det ser lika bra ut om 6 månader.
Det här är en annan väninna vars pappa satt hela familjens ekonomi på ruinens brant och de riskerar att bli av med hela familjegården. De var henne jag skulle ha startat ett samarbete med, men nu läggs det på is och inga hästar kommer att köpas in förrän vi vet vad som händer.
min väninna är helt krossad och det är verkligen helt fruktansvärt. Det kom som en blixt från klar himmel för henne.
Emmah: vad tråkigt att höra om dig och din sambo.
jag och min bubbe har också haft lite tvära svängar, men efter att jag bröt ihop och vrålade ut allt
så har de blivit bättre. Vi har pratat om allt och han förstår mig och jag får mer förståelse för honom. Han har ju, precis som din sambo, prioriterat allt annat förutom oss och jag har, i stort sett, tagit allt ansvar för hushållet och Selma, medan han har prioriterat grävmaskinen, fiske, fyrhjuling osv. Men nu när vi pratat om allt, så är det mycket bättre. Han börjar, sakta, men säkert, att agera pappa och sambo.
Han har verkligen varit ett stort stöd genom allt nu och jag är så glad för att han finns.
Svartfot: blir det något nästa vecka? Jag och Selma kan i stort sett alla dagar, mitt sto ska betäckas tisd eller onsd, verkar det som iaf, så då kan jag efter kl 10.30.