Vårmammor 2010 del 12! <3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 12! <3

Min bil är faktiskt inte ens mörkblå

bilar_136650511.jpg

Jag vet inte hur man ska förklara färgen för den är inte lika mörk som den blir på bilder heller...

Om ni där nere kan tänka er att åka lite uppåt så blir det inte superlångt för Mikan, viv och mig neråt:)

Snackade vi inte lite lätt om Halmstad för ett tag sen?;)

Jag är på och kan tänka mig att åka uppåt en liten bit =)

Nu är pajerna färdiga!

Kantarell/kalkon/rucola
Taco
Kräftstjärt
Västerbottenost

Saknar ni någon paj så säg det nu medan jag hinner baka flera :p

2011-03-09112322.jpg

Härligt :) jag skulle baka, började med kladdkakemuffins och blev så irriterad på ugnen så jag har fortfarande inte gjort after eight-kladdkakan till imorgon :mad:

Har gått igen hela min gamla blogg men hittar ingen bild på min bil, konstigt? Din bil har ju ändå en fin blå färg, men är... tråkig typ..
Dock ska vi byta bil nu till sommaren, så vi verkligen går under Svensson-syndromet - Villa, Volvo, Vovve, då kan vi ju inte komma med en Honda :D

Vad duktig du är! Kan du inte slänga ut recept på de olika pajerna? Vi som inte kan komma imorgon får väl göra egna pajer istället ;)

*kl*

Nån som har bra koll på FK kanske kan hjälpa mig lite. Ligger i vinterkräksjukan och ska jobba i morgon. Har bara timanställning där jag jobbar (hoppar in för en kille som är bortrest) Sambon tar ut FP i morgon och fredag men säg om jag nu är sjuk i morgon har jag rätt till sjukpenning OM jag ringer och sjukanmäler mig nu på eftermiddan??!! Blir jag sjuk hela helgen så förlorar jag ju rätt mkt pengar om jag är sjuk hela helgen. Visst borde jag även få sjukpenning över helgen då jag ska jobba den också ifall jag nu inte blir frisk??!!

Hoppas nån förstår mitt febersvammliga inlägg

Senast ändrad:

Det är arbetgivaren som betalar för din sjukskrivning nu. Det är inte förrän efter 2 (eller om det är 1) veckor som FK går in och betalar. Sedan har du karensdag/karensdagar.

Nej den är inte tråkig den är fin även om det inte är min favoritfärg på bilar för den har jag inte hittat än :p

Vilken fin blogg:)
Och vilken fin väska du sytt! Önskar att jag va lika händig med symaskinen;)

Hehe, kanske det kanske. Lite trist i sommar bara, då vi kommer att börja bygga ut igen så att det kommer att vara kaos. :/ nästa sommar kanske? :D

Fast om ni står ut med att det är kaos så kommer nog vår pool att vara klar, så är det fint väder kan man ju vara ute på däcket. :) det är så pluttigt härinne så att man får plats med Max 8 vuxna typ.

Hoppas på att vara frisk till fredag! Får bli en sån där sämmerdag i morgon :( men förhoppningvis bättre en idag?!

Vad ni skriver!!!

Ni hinner måla om möbler och baka kakor och pajer så.

Själv var jag i går till vårdcentralen med S. De tog blodprover och vi skulle ta avföringsprover. Så nu väntar jag på svar. Hon har ingen feber längre men fortfarnde kinkig och vill inte äta så mycket. Blev hon sämre tyckte de vi skulle åka till Astrid Lindgrens.

Hon tycker i alla fall att det är roligt att suga i sig vätskeersättningen som hon får på spruta! 5 mil var 10 min skulle vi ge. Ok kanske inte exakt var 10 min men lite och ofta.

Har fått klartecken till graven och nu får jag inte tag på grävaren :( Vi tänkte göra det i morgon. Då hade alla inblandade möjligthet att vara med.

Hade hellre velat åka upp och träffa er, låter som om ni kommer ha en trevlig dag! :D

Börjar känna mig sjuk själv, men det kanske bara är all negativ energi som cirkulerar runt mig nu. Hästen, sjukt barn och sen har vi katten och två hundar (men de är inte akuta, bara ålderskrämpor)

Senast ändrad:

Haha skulle ringa Länstyrelsen förut för att höra om tillståndet. Precis när jag börjat knappa in numret ringde de!!! Tajming!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
10
· Visningar
1 290
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 067
Senast: Bison
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 021
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?